Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mechanismus jednoválcového vznětového motoru s prodlouženou expanzí
Filipi, Jaroslav ; Novotný, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem mechanismu spalovacího motoru, který umožňuje dosáhnout většího expanzního poměru než poměru kompresního. V práci je ověřena hlavní výhoda motoru s tímto mechanismem, kterou je vyšší tepelná účinnost motoru oproti konvenčnímu vznětovému motoru. Dále jsou zde vyšetřovány průběhy kinematických veličin, síla od tlaku plynů a setrvačné síly, které působí v jednotlivých vazbách mechanismu. Poslední část práce se zabývá pevnostní kontrolou vybraných částí navrženého mechanismu.
Hodnocení účinnosti spalovacího motoru při spalování biopaliv
Hřebíček, Marek
Diplomová práce byla zpracována na téma hodnocení účinnosti spalovacího motoru při spalování biopaliv. V teoretické části jsou popsané jednotlivé varianty využití biopaliv a rozřazení do kategorií. V případě bioetanolu je teoretická část rozšířena o proces výroby, popis fyzikálněchemických vlastností a hodnot světové i české produkce. Součástí je také přehled legislativních podmínek v rámci české republiky, evropské unie a nastínění předpokládané budoucnosti biopaliv. Dílčím zpracovaným tématem je popis jednotlivých účinností a faktorů, které zapříčiňují jejich ztráty. V práci je také zahrnuto popsání výkonů a provozních parametrů motoru a v neposlední řade tepelných cyklů. Praktická část diplomové práce se zabývá měřením a hodnocením provozních parametrů čtyř vybraných vozidel při provozu na biopalivo. V práci jsou naměřená data tabulkově, statistiky a grafiky zpracována a také okomentována. Na základě hodnocení provozních parametrů bylo zjištěno že při provozu motoru na směs biopaliva došlo k zvýšení efektivní účinnosti pro všechny měřené případy
Mechanismus jednoválcového vznětového motoru s prodlouženou expanzí
Filipi, Jaroslav ; Novotný, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem mechanismu spalovacího motoru, který umožňuje dosáhnout většího expanzního poměru než poměru kompresního. V práci je ověřena hlavní výhoda motoru s tímto mechanismem, kterou je vyšší tepelná účinnost motoru oproti konvenčnímu vznětovému motoru. Dále jsou zde vyšetřovány průběhy kinematických veličin, síla od tlaku plynů a setrvačné síly, které působí v jednotlivých vazbách mechanismu. Poslední část práce se zabývá pevnostní kontrolou vybraných částí navrženého mechanismu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.